11 października, 2021

Rzeszów – Tyczyn – Rzeszów

Trasa rowerowa do przejechania z dziećmi.

Przychylając się do prośby jaką otrzymaliśmy po ostatniej wycieczce, przedstawiamy propozycję bezpiecznej trasy, którą możemy pokonać z naszymi milusińskimi.

Wyruszamy z parkingu przy Kąpielisku Żwirownia i kierujemy się ścieżką rowerową wzdłuż ul. Strażackiej, przejeżdżamy na drugą stronę al. Sikorskiego i szeroką ścieżką rowerową podążamy aż do skrzyżowania w Tyczynie. Na światłach przeprowadzamy rowery na drugą stronę ulicy i podążamy w kierunku rynku, opuszczając główną drogę.

Jedziemy wzdłuż muru i już po chwili skręcamy w prawo w ul. Parkową. Teraz rozpoczyna się długi łagodny podjazd mało uczęszczaną drogą, szczyt wzniesienia osiągamy na wysokości końca muru parkowego, rozpoczynamy zjazd. Cały czas podążamy prosto (nasza trasa biegnie równolegle do ul. Budziwojskiej), na naszej drodze napotkamy kilka zjazdów i niedużych podjazdów, ale w tak pięknych okolicznościach przyrody dzieci z pewnością dzielnie je pokonają. Dojeżdżamy do ul. Ks. Kowalskiego, w którą skręcamy w prawo i już po chwili meldujemy się na skrzyżowaniu z ul. Budziwojską. Przejeżdżamy na drugą stronę i wjeżdżamy na nowiutką szeroką ścieżkę rowerową i trzymając się jej oznaczeń, dostaniemy się na miejsce startu naszej wycieczki.

Opisana trasa będzie ciekawym przeżyciem jako pierwsza „daleka” wyprawa za miasto. Można ją pokonać na każdym rowerze, poruszamy się wyłącznie gładką asfaltową nawierzchnią, omijając miejsca z dużym natężeniem ruchu. Trasa nie powinna stanowić większej przeszkody nawet dla 7 latka pod warunkiem dobrej motywacji.

Czekamy na dobrą pogodę, napełniamy bidony i w drogę! Cała trasa liczy niespełna 15 km – powinniśmy zarezerwować na nią 1-2 h w zależności od ilości postojów i kondycji dziecka.

popularne

Ostatnie ARTYKUŁY

Odkryj wyjątkowe Podkarpacie

Zapraszamy na niezwykłą wędrówkę po województwie podkarpackim. Poniżej znajdziecie galerię zdjęć prezentującą najpiękniejsze krainy w regionie! Spływy pontonowe na Sanie, wspinaczka na skałkach,...

Czy wiedzieliście, że województwo podkarpackie to najchętniej wybierany region przez inwestorów lokujących swoje przedsięwzięcia w makroregionie Polski Wschodniej? To właśnie tutaj prężnie rozwijają...

Beskid Niski – wciąż nie do końca odkryty, to teren w którym dzika przyroda zachwyca i inspiruje. To w tej części naszego regionu tworzyła się historia przemysłu naftowego.Występują tu rzadkie okazy...

Ignacy Łukasiewicz to jeden z patronów roku 2022. W marcu br. przypadła 200. rocznica urodzin tego wybitnego Polaka – pioniera przemysłu naftowego, filantropa oraz działacza niepodległościowego. Z...

Jeśli marzysz o tym, by choć na chwilę uciec od codzienności – Bieszczady to dobry kierunek! Piesze wędrówki, dzika przyroda i zapierające dech widoki z górskich szczytów sprawią, że poczujesz...

czytaj dalej

biuro@aktywniwsporcie.pl

KONTAKT

Telefon

+48 512 584 223

Biuro

ul. Instalatorów 3/4, 35-210 Rzeszów